رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: ۲۸ هکتار از اراضی ملی در شهرستان اهر در یک سال گذشته آزاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حجت الاسلام نظری رئیس دادگستری شهرستان اهر در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: ۲۸ هکتار از اراضی ملی در شهرستان اهر در یک سال گذشته آزاد شده است.

 حجت الاسلام نظری  گفت: شهرستان اهر در آزادسازی اراضی ملی، جزو شهرستان‌های اول در سطح استان آذربایجان شرقی است.

او افزود: در یک سال گذشته با افزایش ۳ هزار فقره پرونده نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، تعداد پرونده‌های وارده به دادگستری و شورا‌های حل اختلاف شهرستان اهر ۳۸ هزار و ۸۸۶ فقره می‌باشد که با کادر قضایی کمتر، مختومه شده است.

حجت الاسلام نظری گفت: نزاع‌های فردی و دسته جمعی، اخلاقیات، تصادفات جاده‌ای و اختلافات خانوادگی بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در دعاوی کیفری و حقوقی را شامل می‌شود.

 محرم زاده نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز تأسف از ورود پرونده‌های بیشتر به دادگستری گفت: تعداد پرونده‌های وارده نشان می‌دهد که ۲۵ درصد مردم جهت اعاده حق خودشان به دادگستری شهرستان اهر مراجعه می‌کنند.

 محرم زاده گفت: امروز آنچه مردم در کنار سایر مشکلات از آن گلایه دارند، فساد و تبعیض حاکم در جامعه است.

او افزود: عزم نمایندگان مجلس در کنار قوه قضائیه، تصویب قوانین در جهت جلوگیری از فساد و تبعیض و حمایت از تولید و اشتغال در راستای رفاه عموم مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز گفت: رسیدگی به پرونده‌های زیاد در کمترین زمان نشان از عزم جدی و جهاد گونه قضات و مسئولان قضایی در جهت حل مشکلات مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده گفت: اگر سبک زندگی اسلامی در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و نیازی جهت مراجعه به دادگستری نخواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.