مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از تولید دستگاه رادیولوژی موبایل دیجیتال برای شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.

سهیل صادقیان، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان داخلی در حوزه مهندسی پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تولید دستگاه رادیولوژی موبایل دیجیتال به دلیل رزولوشن بالایی که دارد می‌تواند جایگزین دستگاه سی‌تی‌اسکن باشد از طرفی قیمت آن یک پانزدهم دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن است.

صادقیان بیان کرد: با دستگاه رادیولوژی موبایل دیجیتال می توان به کار  سرعت بالایی داد، مراجعانی که ریه هایشان مشکلی ندارد را به خانه عودت داد و برای عده کمتر که مشکوک هستند درخواست تست آزمایشگاهی کرونا داد.

راه اندازی خط تولید قطعه مونو بلاک 

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان بیان کرد: ما مجوز تولید دستگاه رادیولوژی موبایل دیجیتال را داریم و با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی موفق شدیم خط تولیدمان را گسترش دهیم و با تسهیلات ارائه شده اقدام به تولید قطعه مونو بلاک کردیم.

صادقیان درباره قطعه مونو بلاک گفت: این قطعه بخشی از دستگاه رادیولوژی دیجیتال موبایل است که شرکت ما موفق به ساخت آن شده است.

او اظهار کرد: در حال پیگیری دریافت مجوزهای محصول از وزارت بهداشت  هستیم.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در پایان افزود: شرکت ما برای اولین بار موفق به مونتاژ دستگاه تصویربرداری سیار در ایران شده است و امیدواریم در سال جهش تولید، یک جهش واقعی را از مونتاژ به تولید مستقل این دستگاه تجربه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
بنده سالهاست كه كارم مهندس فني دستگاه هاي راديولوژي هستش ، اين متن بالا توضحاتي كه داديد از لحاظ فني ايراد داره و اين طور شركت ها هم به اسم توليد ميخوان بازار انحصاري درست كنن كه بقه رقبا رو از بازار بيرون كنن !! دستگاه راديولوژي مويايل موقعي كرونا رو تشخيص ميده كه ريه خيلي درگير شده ولي سي تي اسكن همون مراحل اول تشخيص ميده ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تشخیص کرونا با رادیولوژی موبایل غیر ممکنه ..دستگاه سی تی اسکن لازمه !!! برای گرفتن امتیاز و وام لطفا دست به هر حقه بازی نزنید
آخرین اخبار