۱۹ مرکز ملاقات فرزندان طلاق در مازندران راه اندازی شده است.

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۱۹ مرکز ملاقات فرزندان طلاق با عنوان مراکز مهر در مازندران راه اندازی شد و ۱۷ هزار و ۱۳۲ ملاقات در این مراکز انجام شد.

او افزود: تا سال ۹۷ ملاقات والدین با فرزندان طلاق در دادگاه‌ها انجام می‌شد که برای ایجاد فضای مطلوبتر، امکان ارشاد و راهنمایی و فراهم کردن شرائط آشتی مراکز مهر در استان راه اندازی شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه این معاونت برنامه‌های متنوعی را برای کاهش طلاق در دستور کار خود داشته و دارد، از برگزاری دوره‌های مدیریت مهارت و دانش رفتار با عنوان طرح مهر خبر داد و گفت: ۲۷ کارگاه مهر در استان تشکیل و ۴۳۴ نفر که درخواست طلاق داشتند در این دوره‌ها شرکت کردند، اما ۶۰ درصد این زوج‌ها توانستند با هم به صلح و آشتی برسند.


حجت الاسلام موسوی افزود: بیش از ۱۳ درصد پرونده‌های طلاق در استان با دخالت مشاوران دادگستری و بهزیستی منجر به صلح و سازش شده است.

او در خصوص شایعترین جرایم در مازندران نیز گفت: برخی جرایم مانند کلاهبرداری، تهمت و افترا، خیانت در امانت و تهدید به قتل پارسال در استان افزایش و برخی جرایم مانند توهین به اشخاص، ضرب و جرح، تهدید و صدمات غیر عمدی ناشی از رانندگی کاهش داشته است.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار