کارخانه پرنیان طراوت اروند امروز با حضور معاون وزیر صمت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،موسوی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند گفت: کارخانه پرنیان طراوت اروند که فعالیت آن بسته بندی دستمال کاغذی است با اعتبار ۸۰۰۰۰میلیون ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۱۰تن راه اندازی شد.

او افزود: این کارخانه برای ۱۵ نفر بصورمستقیم و ۴۰نفر بصورت غیر مستقیم در محل شهرک صنعتی شماره یک آبادان شغل ایجاد کرده است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد:تمام دستگاه های این کارخانه ایرانی است و مواد اولیه خارجی را بسته بندی میکند.

محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صمت نیز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری شده، یکی از اقدامات اساسی وزارت صمت این است که از طرح‌های در حال ساخت پشتیبانی کند تا این طرح‌ها با سرعت بیشتری به بهره‌برداری برسند.

او افزود: این پشتیبانی از واحدهای تولیدی در حال ساخت شامل تامین تسهیلات، حل مشکلات تامین مواد اولیه و دیگر موارد است که با همراهی وزارت صمت انجام‌ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: وزارت صمت برنامه دارد برای واحدهای کوچک و تکمیل‌کننده زنجیره تولید، با انجام هماهنگی با بانک‌ها سرمایه در گردش مناسب در اختیار این واحدها قرار بگیرد.

گفتنی است؛ هر هفته افتتاح و بهره برداری از یک پروژه‌ی صنعتی و تولیدی تحت عنوان «جهش تولید در سرزمین فتح» به منظور گرامی داشت آزاد سازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، در منطقه آزاد اروند انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.