مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: امسال تفاهم نامه‌های با مشترکان استان داشته ایم که درمدیریت مصرف ۵۰ مگاوات برق صرفه جویی می‌شود.

صرفه جویی ۵۰ مگاواتی برق با تعهد صرفه جویی مشترکان در استان همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شیرزاد جمشیدی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: اگر مشترکان برق از ابتدای خرداد تا ۱۵ شهریور صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند شامل تخفیفات و پاداش در پرداخت هزینه برق می‌شوند.

او با اشاره به قرار گرفتن در هفته صرفه جویی در برق بیان کرد: پیک مصرف برق در استان از ۱۵ مرداد آغاز و اواخر تیر و مرداد ماه به اوج می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه ما هم اکنون در شرایط پیک مصرف برق با توجه به گرم شدن هوا داریم افزود: پارسال تنها یک درصد افزایش پیک مصرف برق را در مقایسه با سال قبل آن داشته ایم و مصرف برق در استان به ۶۹۴ مگا وات رسید.

او از اجرای توافق نامه‌هایی برای کاهش مصرف برق در استان خبر داد و گفت: ما تاکنون ۸ هزار و ۵۶۴ توافق نامه برای کاهش مصرف برق در استان را تنظیم کرده ایم و امیدواریم بتوانیم ۵۰ مگا وات برق را با مدیریت مصرف کاهش دهیم.

جمشیدی اضافه کرد: در این توافق نامه‌ها سهم بخش کشاورزی و صنعت در صرفه جویی برق بیشتر است و اگر مصرف برق آن‌ها در ساعات اوج مصرف و در کل کاهش یابد شامل بخشودگی بخشی از هزینه‌های برق مصرفی می‌شوند.

او ساعت اوج مصرف برق در کشور ۱۲ تا ۱۷ و در استان علاوه بر آن از ساعت ۲۰ تا ۲۴ اعلام کرد و گفت:از یکم تا ۷ تیر هفته صرفه جویی در برق نام گذاری شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.