رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی فیض رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه گفت: همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدرنمایشگاه عکس با موضوع مواد مخدر با همکاری این اداره برگزار شد.

او افزود: این نمایشگاه به دلیل ویروس کرونا در فضای باز مجتمع فرهنگی و هنری باران سرخه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حضور فرماندار و مسئولین برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با مضرات مواد مخدر این بلای خانمانسوز بیان کرد.

علی فیض در پایان بیان کرد: به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر و با هدف ارائه راه‌های پیشگیری از اعتیاد، بنر اگاهی رسانی پیشگیری از اعتیاد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه در این شهر نصب شد.

فرشید فلاح در همایش شورای اطلاع رسانی استان‌ها که با حضور ویدئو کنفرانسی معاون سیاسی وزیر کشور و نیز معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، بیان کرد: برگزاری شورای اطلاع رسانی در استان سمنان شتاب می‌گیرد و با رویه‌هایی، تعامل‌های سازنده‌تری در حوزه اطلاع‌رسانی این استان به انجام خواهد رسید.

او اظهار داشت: تسهیل ارتباط بین مسئولان و مردم از طریق خبرنگاران عملیاتی خواهد شد و دیدگاه‌های کارشناسی در حوزه رسانه در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر نقش روابط عمومی‌ها در بیان فعالیت‌ها و دست آورد‌های نظام و دولت تصریح کرد: توانمندسازی مدیران روابط عمومی به صورت فراگیر برای بیان دستاورد‌های نظام و دولت انجام شود و با این راهبرد می‌توان امید را در استان به ارمغان آورد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.