مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت ارائه آموزش های امدادی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان از آموزش ها حمایت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر با اشاره به رسالت سنگین این جمعیت گفت: حضور سریع و به موقع امدادگران در صحنه حوادث اعم از طبیعی و انسان ساخت (طبیعی) نقش بسزایی داشته که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

او خواستار همدلی و همکاری هر چه بیشتر بین نیرو‌های هلال احمر شد و افزود: رسالت هلال احمر اقداماتی خداپسندانه بوده که باید با هدف خدمت به مردم و تعامل هر چه بیشتر از سوی نیرو‌ها انجام شود.

رضایی خواستار تعامل مدیران شورای جمعیت هلال احمر با دیگر دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: تعامل سازنده یک مدیر با دیگر دستگاه‌ها هنری ارزنده بوده که نقش بسزایی در کیفیت عملکرد‌ها دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از عملکرد روابط عمومی این جمعیت بیان کرد: یک روابط عمومی موفق باید بتواند گزارش و عملکرد سازمان خود را به زبان ساده و به نحوی مناسب و مفید مطرح کند.

کسب رتبه برتر روابط عمومی هلال احمر در بین دستگاه‌ها

رضایی روابط عمومی‌ها را پل واصل میان مدیران، رسانه‌ها و مردم دانست و گفت: همچنین روابط عمومی موفق باید بتواند با استفاده از بهترین فناوری‌ها و شیوه‌های مدرن ارتباطی و رسانه‌ای نقش مهم و کلیدی خود را در رشد، توسعه و تحقق اهداف سازمان ایفا کند.

او با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌ها نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی‌ها داشته باشند، اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی‌ها نسبت به ارائه خدمات دستگاه مربوطه، نقش مهمی در جلب رضایت مردم دارد.

رضایی بیان کرد: کسب رتبه برتر روابط عمومی جمعیت هلال احمر از نگاه رسانه‌ها نشان دهنده تعامل دوسویه بین خبرنگاران و روابط عمومی و شفافیت عملکرد این مجموعه است.


بیشتر بخوانید


درخشش سازمان امور جوانان خراسان جنوبی در کشور

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم در این جلسه بیان کرد: سازمان جوانان هلال احمر در طول سال به منظور ایجاد رقابت و افزایش کیفیت هر چه بیشتر برنامه‌های پیش بینی شده در حوزه جوانان، عملکرد استان‌ها را ارزیابی می‌کند.

فائزه موهبتی ادامه داد: خراسان جنوبی در ارزیابی‌های سازمان جونان، در عملکرد نیمه دوم سال گذشته موفق به کسب رتبه عالی شد.

او اظهار کرد: خراسان جنوبی توانست در شاخص‌هایی اعم از طرح‌های ویژه جوانان، اهدای خون و به روز رسانی کانون‌های دانشجویی امتیاز کامل را کسب کند.

موهبتی افزود: همچنین این استان در اجرای برنامه‌هایی مانند دهه فجر، کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، در مسیر کارآفرینی، طرح یلدانه، پدافند غیرعامل و مراسم‌های مربوط به بزرگداشت شهید سردار سلیمانی رتبه برتر را کسب کرده است.

او با بیان اینکه توجه به قشر جوان باعث پویایی جامعه می‌شود، افزود: جوانان امروز مدیران فردای جامعه هستند بنابراین می‌طلبد در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرند.

موهبتی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ هزار نیروی جوان استان با جمعیت هلال احمر همکاری دارند، گفت: امید است بتوانیم با اجرای برنامه‌هایی مطلوب و در خور شان این قشر، گام‌هایی ارزنده در راستای نشاط جامعه هدف برداریم.

ضرورت همکاری نیرو‌های امدادی در امر به معروف و نهی از منکر

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم در این جلسه خواستار صرفه جویی و جلوگیری از اسراف شد و افزود: نیرو‌های هلال احمر هم باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به فعالیت ویروس کرونا در جهان بیان کرد: اگرچه به دنبال شیوع این ویروس، بخش‌های مختلف جامعه با مشکلات متعددی اعم از مالی مواجه شدند، اما باید برای رفع موانع صبورانه تلاش کرد.

در پایان مقرر شد آخر هر هفته تیمی متشکل از معاون امداد و نجات و معاون آموزش و پژوهش جمعیت در قالب «پنجشنبه‌های امدادی» با حضور در شعب استان، وضعیت توانمندی شعب را بسنجد.

همچنین مقرر شد به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، دوره‌های تخصصی آموزشی مورد نیاز شعب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت ارائه آموزش‌های امدادی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان از آموزش‌ها هم حمایت می‌شود.

گفتنی است روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی طی دو سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر از نگاه رسانه‌های استان انتخاب شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار