طرح ۱۷۴ واحدی مسکن ایثارگران شهرجدید هشتگرد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان البرز در آیین بهره‌برداری از طرح ۱۷۴ واحدی مسکن ایثارگران شهرجدید هشتگرد که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، گفت: اولین حضور رسمی و افتتاح طرح ۱۷۴ واحدی توسط معاون رئیس جمهور و رئییس بنیاد شهید کشور در البرز رقم خورده و از این اتفاق در دهه با برکت کرامت بسیار خوشحال هستیم.

رستمیان افزود: احداث طرح ۱۷۴ واحد مسکونی در سال ۹۵ کلید خورد و در ادامه هم با حمایت شرکت عمران و بانک مسکن در سال جاری به بهره برداری رسید.

او گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع بنا شده و امروز ۱۷۴ واحد مسکونی دو واحدی که در مجموع برای متقاضیان ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است تحویل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان البرز از پرداخت وام بلند مدت به متقاضایان تا سقف ۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت این اراضی با ارزش افزوده ملک به بیش از ۵۰۰ میلیون می رسد.

او افزود: ۴۰ همسر، ۹۰ جانباز و ۴۴ فرزند شهید در این مجموعه ساکن خواهند شد و برنامه داریم مسکن سه هزار متقاضی دیگر در سیاهکلاهان کرج را نیز تامین کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.