رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار همدان را ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

قیمت مرغ در بازار همدان کیلویی ۱۵ هزار تومان تعیین شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جواد عاشوری رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار همدان ۱۵ هزار تومان تعیین شده است، افزود: فروش با نرخ بیش از مبلغ مصوب تخلف محسوب می‌شود.

او ادامه داد: نوساناتی که در چند روز اخیر در قیمت مرغ گرم به وجود آمد موجب شد تعیین قیمتی مصوب برای این نوع کالا شود.

اوبا بیان اینکه در حال حاضر مرغ با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروشگاه‌ها عرضه می‌شود ابراز کرد: آن‌ها نیز موظف‌اند حداکثر با قیمت کیلویی ۱۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار دهند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه بازرسان ما در سطح بازار حاضر بوده و قیمت‌ها را رصد می‌کنند گفت: مردم هر گونه گرانفروشی بالاتر از نرخ مصوب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

عاشوری با بیان اینکه کمبودی در زمینه عرضه مرغ وجود ندارد اضافه کرد: میزان تقاضا نیز به خاطر تعطیلی تالار‌ها و رستوران‌ها کاهش یافته است.

این مسئول با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ افزود: قیمت هر شانه تخم مرغ از ۱۸ هزار تومان به ۲۸ هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه روزانه ۷۰ الی ۸۰ تن مرغ گرم در بازار همدان عرضه می‌شود گفت: در صورت نیاز مرغ منجمد نیز در بازار توزیع خواهد شد.

منبع؛ تسنیم
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.