آیت الله مکارم شیرازی گفت:از همه نیکوکاران کشور خیرین و خادمانی که به درمان این بیماری کمک‌ کردند، تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در پیام آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان به مراسم تکریم خیرین، نیکوکاران و خادمان عرصه مبارزه با بیماری کرونا آمده است: قبل از هر چیز لازم می‌دانم به همه شما عزیزان بخصوص خیرین و خادمانی که در این عرصه وارد شدید و به سهم خود خدمات انسانی و مالی فراوانی کردید، تبریک بگویم.

در این پیام تصریح شده است: نکته مهم در حل مشکلات اجتماعی در کشور ما ورود نیکوکاران و خیرین به این گونه مسائل است؛ در کمبود‌ها و گرانی‌ها، معالجه معتادان، نجات زندانیان بی‌گناه و درمان انواع بیماری‌ها؛ و این به آن دلیل است که حس مذهبی و انسانی در آنان بحمدالله قوی است.

در این پیام اضافه شده است: اینجانب از همه نیکوکاران کشور عموماً و خیرین و خادمانی که به درمان این بیماری خطرناک کمک‌های شایسته کردند خصوصاً، تشکر می‌کنم. به یقین همه آن‌ها مشمول عنایات الهی هستند و عاقبت به خیر خواهند بود و برکات خداوند شامل حالشان می‌باشد.

در این پیام افزوده شده است: مساله درمان کرونا نیز یکی از این موارد مهم است که اگر خیرین و خادمان این عرصه، همکاری لازم را نمی‌کردند قطعا مشکلات بیشتر بود. بی شک اجر خدمات شایسته آنان در درمان بیماران، مواسات و کمک‌های مؤمنانه به آسیب دیدگان نزد خداوند محفوظ است.

در این پیام تاکید شده است: از استاندار محترم و تمامی دست‌اندرکاران که به وظیفه خویش عمل نموده و این جلسه را تشکیل دادند نیز تشکر می‌کنم. خداوند آنان را مشمول عنایات خود گرداند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار