رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر گفت : امسال ۱۲۰ مددجوی سنقری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی به منظور ورود به بازار کار کسب کرده اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صفدر امجدیان رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر با بیان اینکه امسال ۱۲۰ مددجوی سنقری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی به منظور ورود به بازار کار کسب کرده اند، گفت : آموزش‌های فنی به صورت کاملا رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه کمیته امداد به مددجویان متقاضی به منظور امادگی برای ورود به بازار کار و پایداری شغلی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان ارائه می‌کند، گفت : امسال ۱۲۰ مددجوی سنقری از آموزش‌های مهارتی و فنی بهره‌مند شده اند.

امجدیان با بیان اینکه آموزش‌های فنی در دوره‌های مقدماتی، مهارتی، پایدار سازی و توسعه به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: مددجویان در این دوره‌ها به صورت کاملا رایگان مهارت‌های فنی را یاد می‌گیرند.

او ادامه داد: زنبورداری، گوسفنداری و فرشبافی از اصلی‌ترین دوره‌های آموزشی بوده که در سالجاری مددجویان در این دوره‌ها حضور یافته اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر با یادآوری اینکه سازمان‌های جهاد کشاورزی و فنی حرفه‌ای از سازمان‌های هم سو و همکار با این نهاد برای برگزاری دوره‌های مهارت آموزی مددجویان هستند، گفت: در سال ۹۸ نیز با همکاری این سازمان‌ها بیش از ۷۴۹ مددجوی سنقری توانستند آموزش‌های فنی را کسب کرده و تعداد بالایی از این مددجویان وارد بازار کار شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.