استاندار کرمانشاه گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزه سخت افزاری عملکرد بسیار خوبی داشته است و من از عملکرد مدیرکل و این اداره کل رضایت دارم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان استان مدیری عملگراست و بصورت عملگرایانه اقدامات خود در راستای توسعه ورزش استان انجام می‌دهد.

او گفت : ورزش ۲ بخش سخت افزاری و نرم افزاری دارد که البته وزن بخش سخت افزاری آن سنگین‌تر از نرم افزاری است. اعتقاد دارم اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش سخت افزاری بسیار موفق عمل کرده است و در حوزه نرم افزاری نیزنهایت تلاش خود را بعمل آورده اند.

بازوند ادامه داد: ورزش برای ما حوزه‌ای بسیار مهم است و همواره سعی کرده ایم به این حوزه توجه و کمک کنیم.

استاندار کرمانشاه در خصوص حمایت از باشگاه‌های خصوصی گفت: برای این موضوع دولت منع قانونی دارد و نباید انتظار داشت دولت هر تیمی را حمایت کند. در این خصوص دستگاه‌های نظارتی نظارت و مراقبت می‌کنند و در صورت تخطی از آن باید پاسخگو باشند.

یکی از نقاط ضعف کرمانشاه را نداشتن بخش خصوصی قوی دانست و افزود: در برخی استان‌ها بخش خصوصی تا ۴۷ میلیارد تومان برای ورزش هزینه می‌کند و این درحالیست که شاید بودجه دولتی ورزش ان استان از ۷ میلیارد تومان نیز فراتر نرود.

استاندار کرمانشاه افزود: باید فضا را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان فراهم کنیم و در آن صورت است که ورزش نیز از ان منتفع خواهد شد.

بازوند ادامه داد: از واحد‌های صنعتی بزرگ استان انتظار می‌رود برای تامین هزینه‌های اجتماعی شهر که بخشی از آن ورزش است کمک کنند و اگر یک پروژه بزرگ که تعریف می‌شود باید دارای پیوست فرهنگی و اجتماعی باشد و در حوزه ورزش حمایت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.