معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت : افزایش شمار مبتلایان به کرونا باعث اعمال محدودیت‌هایی از سوی ستاد کرونا در این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمیدرضا بابایی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت : با افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا در سطح این شهرستان طی چند روز اخیر، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در بیرون از منزل و مکان‌های عمومی به منظور قطع زنجیره ابتلا به بیماری ویروسی کرونا ضروری است.

او گفت : کارکنان ادارات ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند و از ورود بدون ماسک افراد به ادارات نیز جلوگیری می‌شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گیلانغرب با اشاره آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های این شهرستان افزود: از ابتدای سال جاری ۹ مورد آتش سوزی درسطح ۳۵ هکتار از مراتع مشجر شهرستان رخ داده که به منظور مقابله با حوادث احتمالی تعداد ۲۵ دستگاه دمنده با اعتبار سه میلیارد ریال خریداری و در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است.

او ادامه داد: تعداد ۳۰ نفر دیده بان نیز در نقاط بحرانی به کارگیری شده اند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب با اشاره به برداشت گندم در سرپل ذهاب گفت: تاکنون ۳۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده که پیش بینی می‌شود خرید ۴۵ هزار تن محقق شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.