خاک سپاری پیکر مطهر شهید نسیم افغانی در حرم امام رضا (ع)

با موافقت رهبر انقلاب اسلامی، پیکر مطهر شهید نسیم افغانی در حرم مطهر امام هشتم(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید نسیم افغانی از رزمندگان اتباع کشور افغانستان بود که در سن ۳۱ سالگی از لشکر ۵ نصر خراسان عازم جبهه‌های نبرد علیه رژیم بعث عراق شد و در تفحص اخیر پیکر مطهرش در منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص و شناسایی شد.

متاسفانه هیچ نشانی از خانواده این شهید گرامی در دسترس نیست. پیکر مطهر نسیم افغانی از رزمندگان مهاجر افغانستان که در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ به شهادت رسید، جزو پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده است که امروز به خاک ایران منتقل شد. در پی خدمات این شهید بزرگوار رهبر انقلاب اسلامی با خاک‌سپاری پیکر مطهر وی در حرم امام رضا (ع) موافقت کردند. 


بیشتر بخوانید


سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در این باره گفت: «با موافقت رهبر انقلاب اسلامی، پیکر مطهر شهید نسیم افغانی در حرم مطهر امام هشتم(ع) به خاک سپرده خواهد شد».

در ادامه تصویری از انتقال پیکر شهید نسیم افغانی را مشاهده می‌کنید:

خاک سپاری پیکر مطهر شهید نسیم افغانی در حرم امام رضا (ع)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام ودرود بر انسان های با شرف و با خدا
خداوند متعال او را به بالاترین درجه از درجات بهشت برین جای دهد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء والصدیقین :
درود به شرف و غیرت دینیش که برای رضای خداوند جل جلاله در جهاد فی سبیل الله جبهه حق علیه باطل از وطنش خارج شده و به برادران دینیش پیوسته و در نهایت امر به درجه بلند والامقام شهادت دست یافت برادر عزیز و بزرگوار نسیم افغانی که شهادت لیاقت همه کس نمی شود روح بلند و ملکوتیش شاد باد یادش گرامی و نامش تا ابد زنده و راهش تا ابد پر رهرو باد .
والسلام و صلوات التماس دعا . رحم الله من بقرا فاتح مع صلوات .