عبدالرضا میقانی گفت: ساخت جاده کنارگذر مهدی‌شهر- شهمیرزاد ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دارد، اما هنوز ساخته نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر در نشست بررسی مشکلات شهرستان مهدی‌شهر درباره پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان گفت: ساخت جاده کنارگذر مهدی‌شهر- شهمیرزاد از مصوبه‌های سفر دولت به استان سمنان است که این طرح اکنون ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دارد و اداره کل راه و شهرسازی باید برای جذب این اعتبار اقدام کند.

او با بیان اینکه برنامه کاری مشاور اجرای این طرح تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد و با جذب اعتبار‌های جدید برای ساخت این طرح اقدام خواهد شد ابراز داشت: تکمیل طرح‌های عمرانی مهدی‌شهر به صورت ویژه در دست اجرا است و از ماه‌های گذشته روند اجرای این طرح‌ها شتاب گرفته است.

فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه سه نقطه حادثه خیز در این شهرستان وجود دارد که باید نسبت به رفع این مشکل اقدام شود بیان کرد: تولید مسکن از دغدغه‌های مردم است که برای رفع این چالش در قالب طرح‌های مختلف اقدام شود.

محمدحسینی شهردار مهدی‌شهر نیز در این نشست با بیان اینکه در سال گذشته افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری محقق شد که برای سال جاری با دریافت تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی این رقم به ۲۵۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت گفت: بر اساس مستندات غیررسمی، بدهی شهرداری مهدی‌شهر افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال است و در ماه‌های گذشته تلاش شد پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به روز شود.

او با بیان اینکه برای پرداخت بدهی و اجرای طرح‌های عمرانی از سوی شهرداری مهدی‌شهر در سال جاری ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است تاکید کرد: طرح‌های عمرانی خوبی از سوی شهرداری مهدی‌شهر در حال اجرا است که در هفته دولت و دهه مبارک فجر ۹۹ به بهره‌برداری خواهید رسید.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.