سومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر دقیقه در مرکز گلستان نصب و راه اندازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گفت : بعد از نصب بزرگترین دستگاه اکسیژن ساز استان در مرکز آموزشی درمانی فارابی (به عنوان دستگاه سوم مرکز) دومین دستگاه اکسیژن ساز مرکزی ثابت با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر دقیقه امروز در بیمارستان گلستان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه این دستگاه در حالی راه اندازی شده است که از آغاز به کار دستگاه قبلی مدت کمی است گذشته است گفت : ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان گلستان به بالای ۸۰۰ لیتر در دقیقه رسید که حاشیه امنیت بالایی را برای کادر درمان و بیماران بستری در این بیمارستان رقم خواهد زد.

او از راه اندازی یک دستگاه ۵۰۰ لیتری دیگر خبر داد و گفت: دستگاه دیگری نیز به زودی برای نصب و راه اندازی در یکی دیگر از مراکز درمانی تابعه دانشگاه وارد استان خواهد شد.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جمع کل اعتبار تقریبی این حجم خرید سیستم‌های اکسیژن ساز مرکزی (چهار دستگاه) به بالای پنج و نیم میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: حمایت‌های رئیس دانشگاه، معاونت‌های توسعه و منابع، غذا و دارو و درمان دانشگاه و تیم مدیریتی و همکاران مجتمع آموزشی درمانی امام رضا (ع) در فراهم ساختن امکانات لازم جهت راه اندازی این دستگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.