فرماندار بناب با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک در ادارات توسط کارکنان و ارباب رجوع الزامیست گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت بهداشت در برخی از ادارات، کارکنان درگیر ویروس کرونا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رفیعی فرماندار بناب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک در ادارات توسط کارکنان و ارباب رجوع الزامیست، گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت بهداشت در برخی از ادارات، کارکنان درگیر ویروس کرونا شده اند.

 رفیعی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بناب، گفت: امروز بعد از گذشت ۴ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور، خوشبختانه امکانات بهداشتی و درمانی افزایش یافته و هیچ کمبودی در این حوزه نداریم، این در حالیست که در یک ماهه نخست درگیری با ویروس کرونا، مردم به سختی می‌توانستند ماسک یا مواد ضدعفونی تهیه کنند.

فرماندار بناب با بیان اینکه بازگشت تعطیلی‌ها امکان پذیر نیست، افزود: وضعیت اقتصادی مردم این اجازه را نمی‌دهد که مجددا تعطیلی‌ها برقرار گردد، اما بایستی خود مردم و مسئولان تلاش کنند تا با استفاده از راه‌های پیشگیرانه جلوی افزایش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا را بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.