سرهنگ بازیارشهید بهشتی را نمونه بارز عدالت خواهی در جامعه دانست وگفت: هفته قوه قضائیه، فرصتی مناسب برای تکریم از قشر خدوم و متعهد دستگاه قضاء است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در دیدار با رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان بدره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت و تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه و قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضاء است.

او افزود: عدالت، سر منشاء تمام پاکی هاست و شهید بهشتی نمونه بارز و مجری واقعی احقاق حق و اجرای عدالت بود.

سرهنگ بازیار اضافه کرد: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی، عرصه را بر هنجارشکنان نظم و امنیت تنگ‌تر خواهد کرد و فرصت طلبان و هنجارشکنان جرات ارتکاب جرم را پیدا نخواهند کرد.

در ادامه اسماعیل قمری رئیس دادگستری شهرستان بدره، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه انتظامی شهرستان به خصوص در بحث کاهش سرقت‌ها و کشف مواد مخدر، بیان کرد: از وظایف ذاتی این قوه، اجرای عدالت است.

او عنوان کرد: کارکنان انتظامی شهرستان همکاری خوبی با قوه قضاییه را داشته و با این تعامل میان دستگاه قضائی و نیروی انتظامی می‌توان کاهش جرائم را بیش از پیش در جامعه شاهد بود.

گفتنی است این دیدار به پاس ادای احترام به مقام شهیدان در مزار شهدای گمنام بدره انجام شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.