سرهنگ خورانی گفت:تعامل مستمر و ارتباط منسجم با شهرستان‌های همجوار، عامل تسریع در اجرای مأموریت‌های پلیسی و ارتقاء امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضـا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در جلسه تعاملی با فرماندهان شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر، رومشکان، دره شهر و فرمانده انتظامی شهرستان چرداول، گفت: امنیت مطلوب نتیجه همکاری مناسب بین پلیس شهرستان‌های همجوار است.

او افزود: هدف از اجرای این جلسه تعامل لازم در خصوص ماموریت‌های سازمانی، تبادل اخبار و اطلاعات، اجرای به موقع طرح مهار، برخورد با جرائم، مقابله با قاچاق کالا، همکاری و همیاری در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با بیان اینکه امنیت عمومی به عنوان مقوله‌ای فراگیر و پیش شرط هر نوع برنامه ریزی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جایگاهی برجسته دارد، ادامه داد: همکاری بین همسایگان می‌تواند این احساس امنیت را در بین مردم افزایش دهد.

سرهنگ خورانی اضافه کرد: شناسایی بستر‌های جرم خیز، کاهش جرائم در سطح حوزه استحفاظی و اجرای موفق ماموریت‌ها، مستلزم پشتیبانی عملیاتی و اطلاعاتی بین شهرستان‌های همجوار است.

در ادامه سرهنگ  عباس دولتشاهی  فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با اذعان به اهمیت موضوع امنیت عمومی به عنوان بستر تمام فعالیت‌های اجتماعی و لازمه جوامع بشری، گفت: همکاری بین همسایگان یک موضوع بسیار مهم و ضروری است که نتیجه آن تحقق عدالت اجتماعی است.

او اعلام کرد: شناسایی، تعقیب و معرفی مجرمان به دستگاه قضائی و روند تبادل اطلاعات، موجب بسط عدالت در منطقه می‌شود و اعمال پلیس به عنوان تنه‌ای واحد و قدرتی یکپارچه و منسجم باید محور و طلایه دار ایجاد امنیت باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.