برخورد بامتخلفین ساخت و ساز غیر‌مجاز در شهرکرد تشدید می‌شود‌

سرپرست واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد از تشدید برخورد بامتخلفین ساخت و ساز غیر‌مجاز در این شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  ولی‌الله شاهرخی‌فر سرپرست واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری در برابر ساخت و ساز‌های غیرمجاز ایستاده و با سودجویانی که قصد تعدی به حقوق مادی و معنوی شهروندان را داشته باشند برخورد قاطع می‌شود.

او اضافه کرد: طی یک ماه گذشته بالغ بر ۲۵ حکم قضایی منجر به برچیدن سقف غیر‌مجاز، باز نمودن و جمع آوری ستون‌های غیر‌مجاز، اصلاح فنداسیون و خم نمودن آرماتور‌های سقف آخر انجام و ۱۴ ملک دارای تخلف به وسیله دیوار بتنی (نیوجرسی) مسدود شد.
بیشتربخوانید: تخریب ۱۷ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری
شاهرخی فر ادامه داد: همچنین بالغ بر ۵۵ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع و املاکی که در آن‌ها تخلف محرز ساخت و ساز خلاف ضوابط شهرسازی و عدم ارائه به موقع فرم‌های بتن‌ریزی و پیشرفت عملیات ساختمانی وجود داشته مهندسین ناظر هماهنگ کننده به شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان معرفی شده‌اند.

او گفت: از صاحبان املاک درخواست می‌شود به منظور همکاری بیش از پیش شهروندان با واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری (اجرائیات) قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز از جمله تخریب، تعمیر، تعویض سقف، دیوارچینی و ... به شهرداری مراجعه و مجوز‌های لازم را اخذ کنند.
 
شاهرخی فر افزود: با تدابیر صورت گرفته و بازدید‌های مستمر از ساخت و ساز‌ها از طرف حوزه‌های نظارتی، آمار ساخت و ساز غیر مجاز کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار