مدیر مجموعه فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: به دلیل بهبود نیافتن اوضاع به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های تخت فولاد موقتی بوده و برنامه بزرگداشت نخواهیم داشت، اما همچنان به صورت مجازی فعالیت خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلی معرک نژاد مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاداصفهان در خصوص اقداماتی که در طول زمان شیوع ویروس کرونا در مجموعه تخت فولاد شده بود، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا اجرای برنامه‌های ایام نوروز این مجموعه تحت تأثیر قرار گرفت، در این راستا با توجه به شرایط خاص بحران کرونا سعی شد هرچه سریع‌تر برنامه‌های نوروزی تخت فولاد تغییر پیدا کند.

او ادامه داد: در این راستا در فضای مجازی اطلاعات بیشتری به مخاطبان ارائه کرده و این اتفاق موجب فراگیر شدن اطلاعات در تمام مناطق شد. اطلاعاتی که در فضای مجازی نشر پیدا می‌کند با همکاری پژوهشگران و تعامل و مطالباتی با هنرمندان صورت می‌گیرد. همچنین در ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌هایی پیش بینی شد که می‌توان به اجرای برنامه "بهشت اجابت" از شبکه اصفهان و شبکه شما اشاره کرد.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاداصفهان افزود: به دلیل بهبود نیافتن اوضاع به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا و اینکه هنوز ثبات نسبی نیست، تمام برنامه‌های تخت فولاد موقتی بوده و برنامه بزرگداشت نخواهیم داشت، اما همچنان به صورت مجازی فعالیت خواهیم داشت. به طور میانگین در هرماه از سال مسابقه در فضای مجازی ترتیب داده و در تلاش برای ساخت یک مستند درباره معرفی تخت فولاد هستیم.

او درباره برگزاری تور‌های گردشگری توضیح داد: اگر شرایط بهداشتی جامعه تغییر پیدا کند تور‌های گردشگری مانند گذشته راه‌اندازی می‌شود، البته اکنون برخی تور‌های گردشگری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است، اما بیش از ۱۰ الی ۱۵ نفر نمی‌توان در هر تور پذیرش کرد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خیلی جالب بود حسته نباشید