مسئولان فجر شهید سپاسی، برای شروع مجدد لیگ تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: تیم فجر آماده شروع مجدد لیگ دسته  یک فوتبال است و با همه قوا در این رقابت‌ها حاضر می‌شود.

او، با اشاره به اینکه بعضی‌ها از انصراف فجر سپاسی برای ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال سخن گفته اند، بیان کرد:  تیم فجر نه تنها قصد شرکت در ادامه لیگ را بلکه نیم نگاهی به صعود هم دارد.

فلاح، ادامه نیافتن بازی‌های لیگ را بر اساس نظر شخصی خود به نفع فوتبال دانست و  تصریح کرد: علاوه بر نداشتن شرایط ایده آل بازیکنان، لیگ بدون تماشاگر جذابیتی ندارد و از طرف دیگر، شیوع ویروس کرونا در کشور به اوج بازگشته است.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه تیم‌ها برای از سرگیری لیگ تابع تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند، ادامه داد: در حال حاضر  ۲ بار از بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی تست کرونا گرفته شده است که  جواب آزمایش هیچ یک از بازیکنان مثبت نشد.

او، افزود:  مسئولان سازمان لیگ پس از بررسی همه شرایط تصمیم به برگزاری ادامه لیگ گرفته اند که انتظار می رود ادامه لیگ به بهترین شکل برگزار شود.

فلاح اضافه کرد: بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی از ابتدای خرداد تمرینات خود را آغاز کرده و تا کنون ۲ بازی تدارکاتی انجام داده اند.

این نماینده فارس در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور هم اکنون با ۳۷ امتیاز از ۲۶ بازی در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد و طبق جدول مسابقات، ۱۰ تیر میهمان گل ریحان البرز است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار