پرواز‌های بین المللی افغانستان پس از سه ماه توقف از سر گرفته شد

سخنگوی اداره هوانوردی افغانستان اعلام کرد که پرواز‌های بین المللی افغانستان پس از سه ماه توقف از سر گرفته شده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی اداره هوانوردی افغانستان اعلام کرد که پرواز‌های بین المللی افغانستان پس از سه ماه توقف از سر گرفته شده است.

محمدنعیم صالحی، سخنگوی اداره هوانوردی ملکی افغانستان گفت: شرکت هوایی «ترکش ایرلاین» در نخستین پروازش ۳۵۰ مسافر را صبح امروز (چهارشنبه ۴ سرطان/ تیر) از شهر استانبول ترکیه به کابل منتقل کرده است.

صالحی افزود: از فردا پنجشنبه شرکت هوایی «امارات» نیز پروازهایش به افغانستان را از سر می‌گیرد. به گفته وی، پس از این شرکت «ترکش ایرلاین» چهار پرواز در هفته و شرکت «امارات» نیز سه پرواز در هفته به میدان هوایی بین‌المللی حامد کرزی خواهند داشت.

سخنگوی اداره هوانوردی ملکی افغانستان افزود: شرکت‌های هوایی داخلی به‌شمول «آریانا» و «کام‌ایر» نیز پرواز‌های بین‌المللی‌شان را به مقصد‌های ترکیه و دبی عملا آغاز کرده‌اند و پس از این نیز به‌صورت عادی ادامه خواهد داشت.

اداره هوانوردی ملکی افغانستان از مسافرانی که قصد سفر به دیگر کشور‌ها را دارند خواسته است که دستانشان را ضدعفونی کرده و از ماسک استفاده کنند. این اداره همچنین گفته است که مسافران نباید علائم زکام داشته باشند.

گفتنی است که پرواز‌های بین‌المللی به افغانستان و از افغانستان به بیرون از این کشور پس از ثبت نخستین موارد مثبت ویروس کرونا در افغانستان متوقف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار