معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر گفت: بنگاه‌ها و کسب و کار‌های بخش کشاورزی که به علت شیوع ویروس کرونا با آسیب‌های جدی مواجه شده‌اند، حمایت می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی اعتمادی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث ممنوعیت فعالیت بسیاری از واحد‌های تجاری مرتبط با تولیدات بخش کشاورزی، امکان صادرات محصول به سایر کشورها، کاهش نقدینگی واحد‌های تولیدی و کاهش اشتغال، تاخیر در اجرای طرح‌های تولیدی، مشکلات تردد خودرو‌های حمل و نقل محصولات، نهاده‎ها، تجهیزات و نیروی کار در بخش کشاورزی، شده است.

او افزود: بر همین اساس قرار است بنگاه‌ها و کسب و کار‌های بخش کشاورزی که به علت شیوع ویروس کرونا با آسیب‌های جدی مواجه شده‌اند، حمایت شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: اکنون واحد‌های پرورش مرغ گوشتی، مرغ مادر گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه‌ای سبزی و صیفی صادراتی و مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی مشمول این حمایت‌ها می‌شوند.

اعتمادی گفت: صاحبان رسته‌های یاد شده می‌توانند برای بهره‌گیری از تمهیدات این بسته حمایتی و اطلاع از شرایط و دستورالعمل‌های مربوط به سامانه کارا  تسهیلات کرونا مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی www.corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.