فرماندار هشترود از پرداخت تسهیلات ۶ درصدی و بدون سقف به احداث، ایجاد و تجهیزکنندگان آموزشگاه‌های هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره هنر‌های تجسمی و جشنواره عکس خوشه‌های طلایی از پرداخت تسهیلات ۶ درصدی و بدون سقف به احداث، ایجاد و تجهیزکنندگان آموزشگاه‌های هنری خبر داد.

 امینیان  با بیان اینکه توسعه پایدار در گرو شادابی جامعه است گفت: خوشبختانه پس از ۶۲ سال از قدمت شهرستان هشترود مجتمع فرهنگی و هنری در حال ساخت است و امیدواریم قسمت سالن و آمفی تئاتر سال آینده تکمیل شود.

او از شهرداری و شورای شهر خواست در نصب و ساخت المان‌های مرتبط با شهرستان از جمله گندم، سیب، جاجیم و گلیم و مشاهیر این شهرستان در ورودی‌ها و میادین هشترود اقدام کنند.

امینیان در ادامه از قلعه ضحاک به عنوان قلعه شهر و جزء آثار فاخر منطقه شمالغرب کشور یاد کرد و از هنرمندان خواست در قاب هنر نمود و هویت این قلعه تلاش کنند.

اکبرزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود هم گفت: فراخوان جشنواره عکس خوشه‌های طلایی با موضوع فرهنگ بومی، مراحل کاشت و برداشت گندم و جاذبه و معماری روستایی در آبانماه سال ۹۸ داده شد برگزار شد.

او گفت: تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه ۶۰۰ اثر  و تعداد آثار ارسالی راه یافته به بخش داوری ۴۳۰ اثر بود.

او افزود:اسامی نفرات برگزیده به شرح زیر است:

نفر اول دانیال محمد زاده

نفر دوم مجید سیفی

سوم جلیل دین محمدی.

او گفت: جشنواره هنر‌های تجسمی هشترود نیز در چهار رشته نقاشی، طراحی، خوشنویسی و کاریکاتور با موضوعات جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان، مفاخر شهرستان، فرهنگ بومی و بخش آزاد(کرونا) که اسفند ماه فراخوان آن داده شده بود برگزار شد.

او افزود:اسامی نفرات برگزیده به شرح زیر است:

بخش خوشنویسی: ابراهیم واعظی

نقاشی: زهرا صومعه

طراحی:سید بهرام بطحایی

کاریکاتور:هانیه شریفی

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.