سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز چهارشنبه، ۴ تیر آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ است.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی امروز پایان می یابد، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این آزمون تا پایان خرداد ماه بود که به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام و انتخاب رشته نشده بودند تا پایان امروز چهارم تیرماه تمدید شده است.

او افزود: متقاضیان در مهلت باقی مانده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و اصلاحیه‌‌های اطلاعیه ۲۵ خرداد ۹۹ به پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا پایان امروز نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت ‌نامی و کد رشته محل‌ های انتخابی خود اقدام کنند.

ثبت نام بیش از ۴۵ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

زرین آمیزی بیان کرد: تا صبح امروز (چهار شنبه، ۴ تیر) تعداد ۵ هزار و ۸۸۲ داوطلب جدید در این آزمون ثبت نام کرده اند و تعداد کل ثبت نام کنندگان به ۴۵ هزار و ۴۶۱ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ظرفیت پذیرش در کدرشته‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کد رشته محل است. آزمون رشته‌ های با آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی جمعه، ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد.

او  در پایان گفت:  آزمون رشته‌ های با آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نیز جمعه، ۱۴ شهریور برگزار می ‌شود.

نکات مهم

داوطلبان توجه کنند ثبت نام وقتی تکمیل می‌شود که شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) است و داوطلب در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، باید مبلغ ۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کند.

داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی باید سریال ۹ رقمی علاقه‌مندی به رشته‌های غیر انتفاعی را به مبلغ ۹۳ هزار ریال (۹ هزار و ۳۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.