فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول ۲۹ هزار متر در ساحل یکی از روستا‌های شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار حسین دهکی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: خط لوله ۲۹ هزار متری انتقال سوخت قاچاق توسط مرزبانان شهرستان میناب و با همکاری مرزبانان بندرعباس در سواحل خور" مجدر " میناب کشف و منهدم شد.


بیشتر بخوانید


مرزداران پایگاه دریابانی میناب با همکاری مرزبانان شهرستان بندرعباس روز گذشته با استفاده از منابع اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان در سواحل خور "مجدر" این شهرستان به طرز ماهرانه ای اقدام به جاسازی چندین خط لوله انتقال سوخت قاچاق در زیرماسه های دریا نموده اند.

سردار دهکی افزود: براساس این گزارش بلافاصله طرح برخورد با متخلفان در این روستا به مرحله اجرا درآمده و چندین اکیپ از گشت های دریایی و خودرویی برای جستجو و انهدام این خطوط لوله به موقعیت اعزام شده و پس از ۱۲ ساعت جستجو در محل با هوشیاری موفق شدند انشعابات لوله ها را که در زیر ماسه های ساحل جاسازی شده بود را شناسایی کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: قاچاقچیان این خطوط لوله ها را در زیرماسه ها و آب دریا جاسازی و از آن طریق سوخت را از ساحل به دریا و شناورهای متخلف انتقال می دادند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خاک برسر وزیر نفت باید سریعاً بر کنار شود . مثل سیل طبیعت سوخت قاچاق می شود . مسخره .