علیرضا افشار گفت: کمبود تخت بیمارستانی در خوزستان برای مبتلایان به ویروس کرونا فعلا وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا افشار نماینده وزیر بهداشت در خوزستان گفت: کمبود تخت بیمارستانی در استان خوزستان برای مبتلایان به کرونا فعلا وجود ندارد، اما به مرز پر شدن ظرفیت‌های تعریف شده نزدیک می‌شویم.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های بلااستفاده را در خوزستان باید دوباره بکار بگیریم تا ظرفیت خالی برای بیماران کرونایی ایجاد شود، افزود: با توجه به نیاز‌هایی شامل تجهیزات و امکانات، که از سوی استان به وزارت بهداشت اعلام شد همه این نیاز‌ها در اسرع وقت و با سرعت بالا به خوزستان رسید.

افشار با اشاره به تلاش برای ارتقاء کیفیت درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس بیان داشت: وزیر بهداشت دستور صادر کرد تا در دانشگاه‌ها، مراکزی به منظور افزایش کیفیت درمان اختصاص یابد.

نماینده وزیر بهداشت در خوزستان تصریح کرد: رفتار ویروس کرونا ناشناخته است و پیش‌بینی می‌شد پس از ماه رمضان و با افزایش دما عملکرد این ویروس ضعیف و تعداد مراجعه بیماران کاهش یابد، اما خلاف این مساله رخ داد.

او ادامه داد: همچنین با هماهنگی وزیر بهداشت از یک تیم درمانی خبره و اساتید دپارتمان‌های علمی دانشگاه تهران برای انجام مطالعات علمی در خوزستان کنار دیگر اساتید استانی دعوت به عمل آمد.

افشار با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: مردم خوزستان پس از گذراندن یک دوره ۳ ماهه قرنطینه خانگی تقریبا احساس خستگی کردند و فاصله‌ گذاری اجتماعی را رعایت نکردند و با شرکت در مراسم های مختلف موجب روند افزایشی پیک بیماری در استان شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
دروغ میگه