مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : کارگاه آموزشی برای خانواده‌های معتادین پذیرفته شده با رعایت پروتکل بهداشتی پیشگیری از کرونا برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : کارگاه آموزشی برای خانواده‌های معتادین پذیرفته شده با رعایت پروتکل بهداشتی پیشگیری از کرونا برگزار می‌شود و کارشناسان بهزیستی در شبکه استانی زاگرس برنامه استودیو سلامت در خصوص آگاهسازی در زمینه باور‌های غلط در مورد مصرف مواد مخدر و پیشگیری از کرونا اطلاعات لازم را به مردم ارائه خواهند داد.

او با اشاره به تهیه و توزیع پمفلت‌های آموزشی در خصوص باور‌های غلط مبنی بر سوء مصرف مواد مخدر، الکل، قلیان، سیگار و پیشگیری از کرونا و انجام تست اچی‌ای وی به صورت رایگان در مراکز کاهش آسیب و موبایل ون‌ها و مراکز اقامتی میان مدت و ماده ۱۶ در طول هفته مبارزه با موادمخدر خبر داد.

رضوان مدنی افزود: نشر پیام‌ها و شعار‌های پیشگیری از اعتیاد در کانال هاو فضای مجازی محلی و مدارس، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع اعتیاد در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، بازدید از تمامی مراکز و موسسات فعال در زمینه اعتیاد تحت نظارت از دیگر برنامه‌های درنظرگرفته شده بهزیستی در هفته مبارزه با موادمخدر است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: به مناسبت این هفته مسابقه طناب کشی و ورزش‌های بومی محلی در مراکز اقامتی با رعایت پروتکل بهداشتی پیشگیری از کرونا برگزار می‌شود و کارگاه تاب آوری در مراکز اقامتی میان مدت با رعایت پروتکل بهداشتی نیز تشکیل خواهد شد.

او توزیع بروشور و CD آموزشی، برگزاری جلسه با مددکاران در خصوص توانمند سازی و آماده سازی شغلی معتادان بهبود یافته را از دیگر برنامه‌های اجرایی بهزیستی در هفته مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.