برنامه‌های آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها در اهواز اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز  گفت: برنامه‌های آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها در اهواز اجرا شد همچنین آشنایی دانش آموزان، همکاران و والدین با روش‌های توانمند سازی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر صورت گرفت.

او در ادامه افزود: نمایشگاه آشنایی با سبک‌های فرزند پروری، پیشگیری اولیه از اعتیاد همچنین شناخت عوامل خطر و مراقبت از خود در برابر آسیب‌های اجتماعی برپا شد.

معتوکی بیان داشت: مدرسه مناسب‌ترین مکان برای اجرا و معرفی برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد است باید نسبت به آموزش دانش آموزان، مدیران، معلمان و مشاوران مدارس از سوی مربیان آموزش دیده با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمند سازی آنان اقدام نمود.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: باهم افزایی برنامه‌های آموزش پیشگیری شاهد ایجاد نهضت فراگیر پیشگیری از اعتیاد در سطح جامعه باشیم همچنین برپایی نمایشگاه پیشگیری آسیب‌های اجتماعی، نصب تراکت‌های آموزشی با شعار‌های پیشگیری از اعتیاد در برد‌های اداره، ارسال پیامک و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی جهت اطلاع رسانی به همکاران، از فعالیت‌های انجام شده در این ایام بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.