معاون وزیر ورزش و جوانان درباره نحوه پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی توضیحاتی را بیان کرد.

فرامرزیان: حقوق ورزشکاران المپیکی پرداخت شد/ بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال قانونی استژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بودجه فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: منابع  مالی که از دولت می‌گیریم برای ضرورت‌های خاص هزینه می‌کنیم. پرداختی‌ها به فدراسیون‌های ورزشی در ۳ مرحله صورت گرفت و مبلغ اختصاص یافته  فقط برای پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری فدراسیون‌ها صرف می‌شود. امیدواریم در اولین مرحله تخصیص بودجه بتوانیم براساس فعالیت‌ها منابع فدراسیون‌های ورزشی را هم پرداخت کنیم. به هر حال ما متعهد هستیم که  کار‌های فدراسیون‌های ورزشی متوقف نشود و تاکنون هم این کار را انجام داده ایم.  

فرامرزیان درباره زمان پرداخت حقوق المپین ها گفت: حقوق ورزشکاران المپیکی پرداخت شد. همچنین برنامه ریزی می‌کنیم تا حقوق ورزشکارانی که پرداخت نشده را به موقع بدهیم. به هر حال عناوین  قهرمانی برخی از ورزشکاران مشخص نشده است و درخواست کردیم سرفصل‌ها را برای ما ارسال کنند تا از شرمندگی آنها در بیاییم.  

معاون وزیر ورزش درباره اینکه بازگشت کفاشیان به فوتبال قانونی است، بیان کرد: این موضوع مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال می‌شود.کفاشیان برای پست نایب رئیسی به فدراسیون بازگشته است و این سمت در ساختار اساسنامه و سرفصل‌های وزارت ورزش شغل محسوب نمی‌شود به همین علت حضور کفاشیان در فوتبال قانونی است. البته  مکانیزم این موضوع یک مسئله ورزشی است و از علی نژاد این سئوال را بپرسید.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حهان
۰۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
طاق نصرت بزنيم خوبه ؟
آخرین اخبار