مدير عامل منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام گفت: با هدف تكريم خانواده های شهدا و ايثارگران و خدمات رسانی هر چه بيشتر ظرفيت های این منطقه در اختيار آن ها قرار می گيرد.

ظرفیت های پیام در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران قرار می گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق،  مدير عامل منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام در نشست با مدير كل و معاونین بنياد شهيد و امور جانبازان و ايثارگران البرز ضمن تاکید بر تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: به همين منظور تفاهم نامه ای بين منطقه و بنياد شهيد استان منعقد خواهد شد.

ثناگو افزود: ايجاد كريدوری با هدف شناسايی توانايی خانواده های شهدا، جانبازان و ايثارگران برای آموزش و اشتغال آن ها در منطقه از جمله مفاد اين تفاهم نامه خواهد بود.

او گفت: همچنين ارايه تسهیلات برای استفاده از پروازهای فرودگاه و مساعدت در جهت امكان حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ايثارگران برای فعاليت اقتصادی در منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام، از ديگر مواردی است كه در تفاهم نامه بين منطقه و اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران و جانبازان استان منظور خواهد شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.