در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا به مصاف بیلبائو می‌رود.

/ بازی فوتبال بارسلونا - بیلبائو/به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا امشب ۳ بازی برگزار می‌شود.در حساس‌ترین دیدار، تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

بارسلونا – بیلبائو

بارسایی‌ها در ۳۴ بازی اخیر خانگی خود مقابل بیلبائو حداقل یک گل زده اند و در این بازی‌ها میانگین ۲/۸ گل را ثبت کرده اند.  همچنین آن‌ها در ۴ بازی لالیگایی اخیر خود مقابل بیلبائو موفق به کلین شیت شده اند.

بیلبائو هم پس از ۱۰ بازی متوالی که موفق به برد نشده بود، در ۵ بازی گذشته صاحب ۳ برد و ۲ تساوی شده است.

لیونل مسی فوق ستاره آبی اناری پوشان در ۱۰ بازی خانگی اخیر مقابل بیلبائو موفق به زدن ۱۰ گل و ثبت ۴ پاس گل شده است. او با زدن ۲۱ گل، همچنان برترین گلزن این فصل رقابت‌های لالیگا محسوب می‌شود.

کیکه ستین سرمربی فعلی بارسلونا، در  ۸ دیدار گذشته که به عنوان سرمربی مقابل بیلبائو هدایت کرده، تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده و ۳ تساوی و ۴ شکست را تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید:

در این بازی عثمان دمبله فرانسوی غایب بارسا است و سرخی روبرتو و فرانکی دی یانگ نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بارسا را همراهی کنند. در آن سوی میدان هم یوری برچیچه، سنگربان بیلبائویی‌ها به دلیل محرومیت غایب است.

/ بازی فوتبال بارسلونا - بیلبائو/

بارسلونا با امتیاز برابر با رئال مادرید و به دلیل قانون بازی رودررو در لالیگا، عنوان دوم جدول را در اختیار دارد و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی، محکوم به شکست دادن بیلبائو در بازی امشب است.

بارسلونا علاوه بر بازی رفت که مقابل بیلبائو یک بر صفر تن به شکست داده بود، در کوپادلری امسال نیز توسط این تیم از دور رقابت‌ها کنار رفته است. این بازی تا حدودی برای آن ها حکم گرفتن انتقام از بیلبائو را دارد.  

لوانته – اتلتیکو مادرید

اتلتیکو از ۵ بازی اخیر خود مقابل لوانته، صاحب ۴ برد و یک تساوی شده است و آخرین باخت آن‌ها مقابل لوانته به سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد. با این حال لوانته هم در ۸ بازی خانگی مقابل اتلتیکو تنها یک بار متحمل شکست شده است و ۴ بار این تیم را مغلوب کرده است. این بازی سومین تقابل لوانته در خانه در این فصل با تیم‌های مادریدی است و در ۲ بازی قبلی، آن‌ها لگانس و رئال مادرید را در ورزشگاه خانگی خود شکست داده اند.

روگر مارتی بازیکن تاثیرگذار لوانته در این بازی محسوب می‌شود و در ۲ بازی اخیر مقابل اتلتیکو، ۲ بار موفق به گلزنی شده است. دیگو کاستا نیز در ۵ بازی گذشته مقابل لوانته ۴ بار گلزنی کرده و یک پاس گل هم داده است.

شاگردان دیگو سیمئونه، در صورت برتری در این بازی، رده سوم جدول را از سویا پس می‌گیرند، اما لوانته در صورت کسب هر ۳ امتیاز این بازی خانگی همچنان در رده یازدهم باقی می‌ماند.

/ بازی فوتبال بارسلونا - بیلبائو/

تیم‌های وایادولید و ختافه نیز امشب از ساعت ۲۲ دیگر بازی این هفته لالیگا را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار