نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بیمه سلامت درگاهی برای توزیع عادلانه منابع و سرمایه‌های ملی در بخش سلامت است.

بیمه سلامت درگاهی برای توزیع عادلانه منابع بخش سلامت / مردم قدردان خدمات سازمان بیمه سلامت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین احدآزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان همدان بیان کرد: موضوع کار بیمه سلامت کاملاً مرتبط و در پیوند با حوزه بهداشت و درمان کشور است و مردم پیدا و پنهان قدردان خدمات سازمان بیمه سلامت هستند.

او افزود: در حال حاضر شرایط بسیار مهیاست و عمده اتفاقاتی که در طرح تحول سلامت کشور در حال رخ دادن است به دوش بیمه سلامت است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در ادامه افزود: طرح تحول سلامت یک جراحی خیلی خوبی در حوزه بهداشت و درمان کشور بود  و باعث شد تا حدودی  عدالت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شود. 

آزادی خواه گفت: ما مراجعه کنندگان زیادی در خصوص بیمه سلامت داریم و مردم گلایه‌هایی دارند که این گلایه‌ها البته مبتنی بر آگاهی کامل نیست که در صورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم، مراجعه کنندگان هم تشخیص خواهند داد که بیمه سلامت درگاهی برای توزیع عادلانه منابع و سرمایه‌های ملی در بخش سلامت است.

او  گفت: در شهرستان ملایر اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در حوزه درمان انجام شده و یا در شرف انجام است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث جذب پزشک، شهرستان ملایر فقط دارای یک پزشک فوق تخصص است که نیاز است تعداد بیشتری پزشک فوق تخصص برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان جذب شوند.

  آزادی خواه بیان اینکه شهرستان ملایر همزمان میزبان چند شهرستان برای دریافت خدمات درمانی است، گفت: مردم شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و اراک هم برای دریافت خدمات درمانی به ملایر مراجعه می‌کنند بنابراین،  تاسیس یک بیمارستان جامع در شهرستان نیاز است.

حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه افزود: درخواست ما از سازمان بیمه سلامت این است که افرادی که توانایی و استطاعت مالی جهت پرداخت حق بیمه مصوب را ندارند مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرند و دفترچه بیمه درمانی بدون هزینه در اختیار این افراد قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.