رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: طبق قانون محافظت از مجسمه‌های یادبود کهنه سربازان‌‏ ۱۰ سال زندان برای خرابکاران در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که همواره بجای آرام کردن اوضاع متشنج کشورش سعی در شعله‌ور کردن آتش اعتراضات دارد این بار کسانی را که مجسمه‌های نماد برده‌داری را سرنگون می‌کنند، هدف قرار داد.

وی در پیام توئیتری خود نوشت: تعداد بی‌شماری از افراد در واشنگتن دی سی به دلیل خرابکاری شرم‌آور در پارک لافایت برای مجسمه باشکوه اندرو جکسون و همچنین خرابکاری در نمای بیرونی کلیسای سنت جان دستگیر شدند. طبق قانون محافظت از مجسمه‌های یادبود کهنه سربازان‌‏ ۱۰ سال زندان (برای خرابکاران در نظرگرفته شده است). برحذر باشید.

ترامپ تخریب‌کنندگان مجسمه‌های برده‌داری در آمریکا را به ۱۰ سال حبس تهدید کرد

به دنبال اعتراضات اخیر در آمریکا و تخریب مجسمه‌های مربوط به دوران برده‌داری روز گذشته اعلام شد که مجسمه «تئودور روزولت» رئیس‌جمهور اسبق این کشور در نیویورک برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۴۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
این هم ارباب جدید سفیدپوست و سیاه پوستان برده در کف خیابان که همان برده داری نوین عصر2000است در سال 2020 فقط به جای تیر و کمان و نیزه و توپ های ارابه ای و تازیانه و شلاق ها و سیخ های داغ علامت گذاری روی بدن رنگین پوستان شلیک مستقیم گلوله باتوم های شوک دار و گلوله های الکتریکی و فلش بال های کور کننده تاریخ برده داری در حال تکرار است ولی متجددانه و مدرن....................
آخرین اخبار