مدیرکل بهزیستی استان کردستان از اجرای طرح «یاریگران زندگی» در ۶۰ درصد مدارس استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدصباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان  با اشاره به اجرای طرح «یاریگران زندگی» به عنوان یکی از اولویت‌های شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: طرح «یاریگران زندگی» در ۶۰ درصد مدارس کردستان اجرا می‌شود.

او از راه‌اندازی کانون یاریگران در سطح مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد و عنوان کرد: کانون یاری‌گران یکی دیگر از طرح‌های فرهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان است که در ۲۰ درصد مدارس و دانشگاه‌های استان اجرا شده است.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان بیان کرد: در کنار اجرای اقدامات ابلاغی ستاد مرکزی، سال گذشته طرح‌های ابتکاری و خلاقانه مانند طرح دادرس با یاری‌گران و اجرای ۱۰۰ نمایش خیابانی در مدارس کردستان اجرا شده است.

وی اعلام کرد: در کنار برنامه‌های مدون و مصوب کمیته، برنامه‌های مختلفی برای گرامی‌داشت هفته مبارزه با مواد مخدر، هفته سلامت، هفته مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در مدارس نیز برگزار شده است.

قریشی یادآور شد: خانواده باید با آموزش صحیح به فرزندان و ایجاد بستری آرام و به دور از تنش، خانه را به کانونی مطمئن برای اعضای خانواده تبدیل کند که موجب کاهش استرس و اضطراب خواهد شد و به تبع آن آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.