دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان: افسران کنترل سلامت ما همیشه در مواقع لازم در کنار تیم‌ها بوده اند تا سلامت برنامه‌های آن‌ها بررسی شود و تا این لحظه می‌شود گفت که مشکلی وجود نداشته است.

مهدی محمدی، دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: از حدود یک ماه پیش فعالیت و تمرینات تیم‌های لیگ برتری آغاز شده که با ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی این باشگاه‌ها در جریان روش‌های پیگیری تمرینات و بازی‌ها قرار گرفتند.

او افزود: در ابتدا جلسه‌ای در هیئت بین دو تیم با حضور سرپرستان تیم و تیم پزشکی برگزار و پروتکل‌ها بررسی شد که در جلسات برگزار شده، معایب و مزایای دستورالعمل‌ها مورد بررسی قرار گرفت و با فدراسیون هم در میان گذاشته شد.

محمدی یادآور شد: تمامی تمرینات تیم‌های لیگ برتری اصفهان تحت نظارت افسران سلامت برپا شد. همچنین در شرایط مورد نیاز دیگر، افسران سلامت به عنوان نمایندگان هیئت حضور داشتند. از سوی دیگر باشگاه‌ها موظف شدند تا هر هفته یک تست PCR از بازیکنان خود به عمل بیاورند.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در خصوص میزان همکاری تیم‌های اصفهانی برای مد نظر قرار گرفتن هرچه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان همکاری بسیار خوبی در این زمینه‌ها داشته اند.

او با اشاره به برگزاری بازی فینال فوتسال کشور بین دو تیم گیتی پسند و مس سونگون در اصفهان به عنوان اولین بازی پس از دوران قرنطینه تصریح کرد: به هر حال این مسابقه اولین دیدار برگزار شده در کشور بود که ما جلسات متعددی در این خصوص با فدراسیون برگزار کردیم. مشکلاتی در زمینه اجرای مسائل بهداشتی در بازی وجود داشت که البته این موارد را نیز در نظر داریم تا در بازی‌های آینده دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم و بازی‌ها به بهترین شکل ممکن از نظر به خطر نیافتادن سلامتی بازیکنان و کادر فنی برگزار شوند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.