جشنواره گل منچستر سیتی برابر برنلی

تیم فوتبال منچستر سیتی در هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر "برنلی" جشنواره گل به راه انداخت.

جشنواره گل منچستر سیتی برابر برنلیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین بازی از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچستر سیتی میزبان برنلی بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و همچنان کورسوی امیدی برای قهرمانی داشته باشد.

ابتدا "فیل فودن" در دقیقه ۲۲ گل نخست سیتی را وارد دروازه حریف کرد سپس در دقیقه ۴۳ "ریاض محرز" گل دوم بازی را به ثمر رساند. در دقیقه سوم از وقت‌های اضافه نیمه اول این بازیکن الجزایری از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و گل سوم "من سیتی" را وارد دروازه برنلی کرد.

در نیمه دوم هم گلزنی‌های شاگردان "پپ گواردیولا ادامه یافت و در دقیقه ۵۱ "داوید سیلوا" گل چهارم تیم میزبان را به ثمر رساند. در ادامه "فیل فودن" در دقیقه ۶۳ بار دیگر گلزنی کرد، تا نتیجه پر گل ۵ بر صفر رقم بخورد.

با پیروزی منچستر سیتی این تیم شصت و سه امتیازی شد و همچنان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی باقی ماند و تیم برنلی هم با همان ۳۹ امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفت.

گفتنی است،دیدارهای  لیگ برتر انگلیس روز سه شنبه(امروز) هم پیگیری خواهد شد و در اولین بازی  از هفته سی و یکم لسترسیتی به مصاف برایتون می رود و سپس در بازی دوم  تاتنهام میزبان وستهام خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار