معاون رئیس قوه قضاییه در دورمین روز از هفته قوه قضاییه از مجتمع های ۶، ۱۵ و ۲۵ شورای حل اختلاف تهران بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور، مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و هیأت همراه صبح روز دوشنبه مورخ ۲/۴/۱۳۹۹ در دومین روز از هفته قوه قضائیه از مجتمع‌های شماره ۶ و ۲۵ (ویژه خانواده ۲) شورای حل اختلاف تهران در میدان ونک و مجتمع شماره ۱۵ شورای حل اختلاف تهران در چهارراه رضایی (جنوب تهران) بازدید و بازرسی نمودند.

وی پس از ورود به مجتمع‌ها از تک تک شعبه‌ها بازرسی نموده و در جریان چگونگی برخورد کارکنان با مراجعین قرار گرفتند. ریاست مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور در ضمن این بازدید‌ها شخصا با تعدادی از مراجعین گفتگو نموده و پرونده وی را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و عندالزوم دستور مقتضی جهت تسریع در امور صادر نمودند.
سرپرست مجتمع‌های شماره ۶ و ۲۵ (ویژه خانواده ۲)  وثوقی ضمن استقبال و عرض خیرمقدم و همراهی ایشان در این بازدید گزارشی از آمار و عملکرد مجتمع ارائه نمودند. در جریان بازدید از مجتمع شماره ۱۵ سرپرست مجتمع عیوض خانی در جلسه‌ای در دفتر سرپرست مجتمع ضمن ارائه آمار وضعیت کارکنان و پرداخت‌ها در خصوص آمار وارده و مختومه و میزان صلح و سازش در مجتمع گزارش مبسوطی ارائه نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی در دیدار با سرپرستان این مجتمع‌ها ضمن تبیین برنامه‌های راهبری مرکز توسعه شورای حل اختلاف در خصوص اجرای بخشنامه ریاست قوه قضائیه ارشاد‌ها و راهنمایی‌های لازم را ارائه نمودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چرا کسی نیست به وضعیت کارکنان شورا که فقط ماهی ۸۰۰الی۹۰۰ حقوق می گیرند رسیدگی کند هر ریسی که می اید از همه چیز حرف می زند غیر از سازمان دادن کارکنان شورا که بعد از ۱۵ سال هنوز به کارکنان سرکوفت زده میشود که شما جای حرف ندارید چون افتخاری کار می کنید
آخرین اخبار