بازیکن تیم بانوان شهر گرگان گفت: ما بازی رفت فینال سوپر لیگ بانوان را فقط با یک شوت ۳ امتیازی باختیم و در بازی برگشت می‌توانستیم جبران کنیم.

شادی عبدالوند عضو تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انصراف تیم گرگان از فینال سوپر لیگ بانوان و قهرمان اعلام شدن تیم گروه بهمن گرفت: ابتدا به دلیل ناشناخته بودن ویروس کرونا دیدار برگشت فینال لغو شد، اما اخیرا فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که شرایط برای برگزاری این دیدار فراهم شده است، اما ما به دلیل اینکه چند ماه تمرین نداشتیم، احتمال آسیب دیدگی مان زیاد بود و انجام این مسابقه ریسک زیادی داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از حضور در این دیدار انصراف دهیم و تیم حریف با توجه به بردی که در بازی رفت به دست آورده بود، قهرمان شد.

او افزود: ما بازی رفت را فقط با یک شوت سه امتیازی باختیم و در بازی برگشت می‌توانستیم جبران کنیم و اگر بازی برگزار می‌شد، احتمال قهرمان شدن تیم ما زیاد بود. البته تیم بسکتبال گروه بهمن ملی پوشان زیادی دارد و تیم بسیار قدرتمندی است و شکست دادن آن‌ها دشوار است.

عبدالوند اخیرا یک متن در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرد و به شدت به مدیران تیم سابقش "هیرو" حمله کرد و آن‌ها را بی سواد، کم ارزش و دزد خطاب کرد. او درباره این پستش بیان کرد: من مدت‌ها صبر کردم تا قراداد فصل قبلم تسویه شود، اما آن‌ها این کار را نکردند و من تنها ۵۰ درصد از قراردادم را از تیم "هیرو" گرفتم. ما تنها درامدمان همین بسکتبال است و انسان‌ها باید مسئولیت پذیر باشند و مسئولیت قراردادی که با ما می‌بندند را بر عهده بگیرند. فدراسیون هم باید در برابر این تیم‌ها سخت گیرانه عمل کند.

نخستین بانوی مدال آور ایران در مسابقات جهانی (مدال برنز بخش مهارت‌های انفرادی مسابقات جهانی سال ۲۰۱۹) نسبت به قرارداد بانوان بسکتبالیست انتقاد کرد و افزود: در بین بانوان بسکتبالیست شاید بیش از ۱۰ بازیکن نباشند که تیم‌ها با آن‌ها قرارداد می‌بندند. بقیه بازیکنان یا پولی نمی‌گیرند یا مبلغی ناچیز به آن‌ها پرداخت می‌شود. البته همان ۱۰ بازیکنی هم که قرارداد دارند، قراردادشان زیر ۱۰۰ میلیون تومان است، در حالی که بسکتبالیست‌های پسر ما گاهی قرارداد‌های یک میلیاردی هم میبندند و میانگین قراردادشان ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیون تومان است. آن‌ها هم همان وقتی را می‌گذارند که ما می‌گذاریم و همان تلاش را می‌کنند، اما اینهمه اختلاف درآمد بین ما وجود دارد.

عبدالوند در پایان درباره تیم فصل آینده اش و پیشنهاد‌های خارجی اظهار داشت: ما احتیاج به بازی‌های برون مرزی بیشتر داریم تا پیشنهاد خارجی دریافت کنیم. ما تنها دو سال است که خارج از ایران هم بازی می‌کنیم. هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم و پیشنهاد‌هایی که می‌رسد را بررسی و پس از آن تیم فصل بعد را انتخاب می‌کنم. البته امسال فصل بسیار خوبی را در گرگان سپری کردم.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار