معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت:با کمک بخش خصوصی ۲۰ مجموعه ورزشی در اصفهان آماده بهره برداری شد.

محمد عیدی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت:افزایش نشاط فرهنگی و اجتماعی در شهر نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسمی و اجتماعی شهر است، بخش خصوصی توانایی و انگیزه بیشتری برای حضور در این حوزه را دارد و بهتر می‌توانند نیاز‌های فرهنگی و ورزشی مردم را تشخیص دهند.

او ادامه داد:یکی از فضا‌هایی که می‌تواند شاخص‌های بهزیستی فرهنگی را در شهر ارتقاء دهد ورزش است. طبق رویکرد راهبردی که در شهرداری اصفهان وجود دارد، سعی کردیم رویکرد تسهیلگری را افزایش دهیم و اجازه دهیم نهاد‌های مدنی و بخش خصوصی بهتر وارد این فضا شوند.

عیدی در خصوص طرح افتتاح همزمان ۲۰ سالن ورزشی در شهر اصفهان گفت: این طرح در قالب کار گروه اقتصاد فرهنگ در معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان پیش برده شد، برای این ۲۰ مرکز ۷ میلیارد هزینه از طرف بخش خصوصی سرمایه گذاری شده.
او ادامه داد: سالن چند منظوره و چمن مصنوعی ورزشگاه امین در محدوده منطقه شش که با چالش بهره وری مواجه بود به بخش خصوصی واگذار شد، ترمیم و تجهیز زمین‌های تنیس خانه اصفهان، سالن ورزشی طیب، استخر سرتاوه، سالن بدنسازی مجموعه ورزشی شهید غازی و سالن بدنسازی ورزشگاه امیرالمومنین (ع) از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌آید.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: سالن ورزشی چند منظوره امین آباد در منطقه ۱۲، ورزشگاه سلامت در اتوبان فرودگاه و ورزشگاه بهمن در منطقه ۱۴، سالن رزمی مجموعه ورزشی فردوان، ورزشگاه کوثر، مجموعه بازی‌های اتاق فرار در چهارراه وکلا، سالن مجموعه ورزشی آبشار، سالن مجموعه ورزشی وحید و مجموعه ورزشی کردآباد نیز توسط شهرداری توسعه، تجهیز و ترمیم شده است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار