دومین مرحله توزیع کیسه‌های مخصوص جمع‌آوری پسماند‌های بیماران کرونایی از سوی سازمان پسماند شهرداری اهواز انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد رضا قنواتی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز گفت: یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری، جمع آوری بهداشتی و اصولی پسماند‌های عفونی است.

او با بیان اینکه با همکاری مراکز بهداشت تصمیم گرفتیم کیسه‌های زباله مخصوصی برای پسماند‌های بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند تهیه و توزیع کنیم، افزود: مرحله دوم خرید و تحویل کیسه‌های مخصوص جمع‌آوری پسماند‌های بیماران کرونایی به مرکز بهداشت غرب اهواز انجام شد.

قنواتی تامین کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی را یک راهکار مناسب برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا دانست و اظهار داشت: با همکاری مرکز بهداشت شرق، تعدادی از این کیسه ها تهیه و توزیع شد و امیدواریم تا با کمک به کادر درمان، هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره شیوع کرونا باشیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز با تاکید بر اینکه خانواده‌های دارای بیمار مبتلا به کرونا باید زباله‌های آلوده به ویروس را در کیسه‌های قرمز رنگ مخصوص قرار دهند، اظهار داشت: با این اقدام پاکبانان هنگام جمع‌آوری زباله از درب منازل، از وجود زباله‌های آلوده مطلع می‌شوند و با احتیاط بیش‌تر آن‌ها را جمع آوری و حمل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار