تیم شهید شاملی کازرون و اشتاد سازه مشهد برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آمادگی خود را اعلام نکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالی که فدراسیون هندبال یکم تیر را برای اعلام آمادگی نمایندگان ایران برای حضور در جام باشگاه‌های هندبال بانوان آسیا اعلام کرده بود، این موضوع مورد استقبال تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان قرار نگرفت.

پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گفت: اول تیر که مهلت فدراسیون به دو باشگاه شهید شاملی کازرون و اشتاد سازه مشهد برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا بود، هیچ نامه یا درخواستی برای حضور در این رقابت‌ها برای ما ارسال نشد.

او، بیان کرد: این دو باشگاه به صورت شفاهی به ما اعلام کردند که در جام باشگاه‌های آسیا شرکت نمی‌کنیم .

پاکدل تصریح کرد: پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا از ۱۶ تا ۲۴ آبان به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: آخرین دوره‌ای که تیم‌های ایرانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردند به تیرماه سال ۹۷ و سومین دوره این مسابقات بر می گردد که تیم شهید چمران لارستان به عنوان نماینده ایران حضور یافت و با کسب چهار پیروزی و یک شکست در بین ۶ تیم، پنجم شد.

او، افزود: تیم شهید چمران لارستان قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان در سال ۹۷  به علت مشکلات مالی در چهارمین دوره جام باشگاه‌های آسیا شرکت نکرد تا باز هم مسائل مالی گریبان گیر نمایندگان هندبال ایران باشد.

انتهای پیام/ت 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.