نوبخت گفت: مردم می‌توانند از بهار ۱۴۰۰ مسیر تهران- شمال را در آزاد راه تردد کنند.

افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران شمال بهار آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه بازدید از قطعه دوم آزادراه تهران- شمال گفت: این قطعه با مشارکت بنیاد مستضعفان در حال اجراست که با برنامه ریزی های انجام شده، بهار سال آینده مردم خواهند توانست از این بزرگراه تردد کنند.

بیشتر بخوانید

نوبخت در ادامه گفت: دولت تلاش می‌کند طرح‌هایی که تاکنون برای انجام آنها هزاران میلیارد تومان هزینه شده را تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

او با تاکید بر اینکه وزارت راه و بنیاد مستضعفان برای تکمیل پروژه‌های موجود تلاش می‌کنند، گفت: مصمم هستیم قطعه دوم آزادراه تهران - شمال در موعد مقرر افتتاح شود در این صورت رضایت مردم جلب خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: منابع مالی محدود را طوری برنامه ریزی و مدیریت خواهیم کرد که پروژه آزادراه تهران - شمال به دلیل منابع مالی متوقف نشود.

به گفته نوبخت پیمانکاران قطعه دوم آزادراه تهران- شمال به صورت سه شیفت کار می‌کنند و مصالح مورد نیاز تأمین و دپو خواهد شد.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی قطعه دوم با سرعت در حال انجام است، گفت: تلاش‌ها معطوف به تکمیل تونل شش هزار و ۴۰۰ متری واقع در این قطعه تا پایان امسال است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از صبح امروز همراه با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به استان سفر کرده و در نشستی با عزیزالله شهبازی استاندار البرز، روند ساخت قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال بررسی شد.

قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال از دوآب شهرستانک تا پل زنگوله ادامه می یابد که طول تقریبی آن ۲۲ کیلومتر خواهد بود و با بهره برداری از این قطعه، مسیر فعلی جاده کرج چالوس ۵ کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
زندگي با وجود مسئولين با وجدان ، و دوست داشتني
مانند مهندس فتاح عزيز ،
دلپذير ميشود
ياشاسين مهندس فتاح