فرماندار گناباد گفت: به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان، محدودیت‌ها برای پیشگیری از این بیماری افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گناباد با بیان اینکه زنگ خطر کرونا در این شهرستان به صدا درآمده است، گفت: به همین سبب محدودیت‌ها در صنوف پرخطر دوباره افزایش یافت.

او افزود: براین اساس صنوف پرخطر مانند گیم نت‌ها،  کافی نت‌ها،  باغ تالار‌ها و سالن‌های ورزشی با یک سوم ظرفیت اجازه فعالیت دارند.

فرماندار گناباد ادامه داد: روند فعلی حضور مردم در معابر عمومی و اجتماعات به هیچ عنوان مناسب نیست و استمرار آن تبعات منفی به دنبال خواهد داشت.

قربانی بیان کرد: مسئولان ذیربط و دهیاران نظارت بیشتری بر برگزاری مراسم عروسی در مناطق شهری و روستایی داشته باشند و قبل از برگزاری این مراسم از برگزارکنندگان آن تعهد مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخذ کنند.

او تصریح کرد: کارکنان ادارات،  نهاد‌ها و سازمان‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار حضور یابند و حضور ارباب رجوع در ادارات با رعایت موارد پیشگیرانه کرونا مانند استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و مدیران باید بر این امر نظارت داشته باشند.

فرماندار گناباد تاکید کرد: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد،  پروتکل‌های سختگیرانه‌ای برای سوپر مارکت‌ها،  میوه فروشی‌ها و نانوایی‌ها اعمال و با هر صنفی که موازین بهداشتی را رعایت نکرد، برخورد کند.

قربانی اظهار کرد: هر فرد که در زمینه بیماری کرونا سلامت عمومی جامعه را به خطر بیندازد باید به عنوان یک خطاکار جوابگو باشد.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.