معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آسفالت ریزی ۹۹ هزار تنی خیابان‌ها و معابر طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان افزایش دو و نیم برابری نسبت به سال ۹۸ داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدحسین اسحقی  معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به عملکرد تناژ آسفالت اجرا شده در سه ماهه نخست سال ۹۹، اظهار کرد: مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز در این مدت به‌صورت آسفالت ریزی اساسی، لکه گیری و درزگیری، در مجموع ۹۹ هزار و ۱۲۰ تن آسفالت اجرا شده داشته‌اند.

او ادامه داد: منطقه ۱ با ۱۹ هزار و ۱۸۵، منطقه ۲ با ۱۵ هزار و ۸۷، منطقه ۳ با ۲۴ هزار و ۳۹۷، منطقه ۴ با شش هزار و ۴۶۵، منطقه ۵ با ۱۰ هزار و ۷۲۳، منطقه ۶ با چهار هزار و ۹۵۶، منطقه ۷ با پنج هزار و ۴۵۵، منطقه ۸ با چهار هزار و ۱۸۷، منطقه ۹ با چهار هزار و ۷۳۷ و منطقه ۱۰ با سه هزار و ۹۲۸ تن در این آسفالت ریزی سهم داشته‌اند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با مقایسه کارکرد آسفالت ریزی مناطق طی سه ماهه نخست سال‌های ۹۸ و ۹۹، عنوان کرد: جمع تناژ آسفالت ریزی در سه ماهه نخست سال ۹۸، به میزان ۴۰ هزار تن بوده که این آمار در سه ماهه نخست سال ۹۹، با افزایش دو و نیم برابری به بیش از ۹۹ هزار تن رسیده است.

او با اشاره به آمار مقایسه‌ای کارکرد ریالی آسفالت ریزی مناطق طی سه ماهه نخست سال‌های ۹۸ و ۹۹، گفت: جمع ریالی آسفالت اجرا شده در سه ماهه نخست سال ۹۸، به مقدار ۱۵۲ میلیارد ریال بوده و این در حالی است که جمع ریالی آسفالت اجرا شده در سه ماهه نخست سال جاری با افزایش حدوداً سه برابری، به ۴۴۶ میلیارد ریال رسیده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار