رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : آنچه شهدا به عنوان میراث گران‌سنگ برای ما به ارمغان گذاشتند و امروز براساس آن راه را می‌شناسیم بصیرت انقلابی و اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی‌زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش که جان خود را برای اسلام در طبق اخلاص گذاشتند، گفت : شهدا به منزله ارکان سکون نظام ارزشی و انقلابی ایران هستند و اگر نبود جان فشانی این عزیزان و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری، به یقین شناخت راه کار آسانی نبود و چه بسا راه را اشتباه می‌رفتیم.

او با اشاره به اندیشه و تفکر اسلامی در جهان امروزی گفت : اندیشه و تفکر اسلامی در تمامی حوزه‌ها امروز به عنوان یک اصل حکومت داری در مقابل تفکر استکباری غرب قرار گرفته است و آن‌ها در بن بست فرو برده است.

توسلی زاده افزود: امروزه بر ماست که با انجام درست کار‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم که مورد تاکید و توصیه مقام معظم رهبری و ریاست معظم قوه قضاییه است، خون شهدا را پاس بداریم.

او ادامه داد: مشکلات زیادی وجود دارد که معتقدیم و واقعیت این است باید با علمی کردن کار‌ها و بکارگیری ظرفیت قوانین موجود و تکیه بر توصیه‌های مقام معظم رهبری که کار قوه قضاییه را مبتنی بر حکمت و علم می‌دانند، این مشکلات را از سر راه بر داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.