امام جمعه آذرشهر با بیان اینکه ۳۵ درصد مدارس آذرشهر فرسوده است گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان باید در راستای نوسازی مدارس فرسوده آذرشهر اهتمام جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام رشتبری امام جمعه آذرشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش آذرشهر بر ضرورت برخورداری تمامی دانش آموزان از زیر ساخت‌های آموزش مجازی در شهرستان آذرشهر تاکید کرد و  گفت: نبود اینترنت در برخی نقاط شهرستان، مخصوصا در مناطق روستایی موجب می‌شود تا دانش آموزان نتوانند از آموزش مجازی در زمان کرونایی بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام رشتبری با بیان اینکه ۳۵ درصد مدارس آذرشهر فرسوده است، افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان باید در راستای نوسازی مدارس فرسوده آذرشهر اهتمام جدی داشته باشد و از ظرفیت خیرین نیز در این خصوص استفاده کند.

الهیاری فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این جلسه گفت: کمبود معلم در سال تحصیلی جدید باید جبران شود تا خللی در روند آموزشی دانش آموزان ایجاد نشود.

الهیاری با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی دانش آموزان افزود: دانش آموزان باید به صورت صحیح در تعیین رشته تحصیلی راهنمایی و هدایت شوند تا در آینده شاهد بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در بازار کار نباشیم.

او با تأکید بر تقویت زیر ساخت‌های آموزشی ورفع نواقص آموزشی در شهرستان آذرشهر گفت: موضوع مشکل اینترنت برخی روستا‌ها به منظور بهره مندی دانش آموزان از برنامه‌های آموزش مجازی مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.