معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: راهکار‌های لازم برای جلوگیری از مداخلات خانوادگی در ازدواج دختر ۱۲ ساله کرمانی اندیشیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید مهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با ورود این معاونت و دستور مستقیم رییس دادگاه عمومی فهرج، موضوع اختلاف خانوادگی ناشی از مداخلات غیرمعقول و غیرقانونی بستگان دختر ۱۲ ساله برای ازدواج با فردی که علاقه‌ای به وی ندارد، در دستور کار فوری دادگاه عموی فهرج قرار گرفت.

او در تشریح این خبر افزود: در این رابطه با احضار طرفین و صدور دستورات قضایی لازم برای مداخله فوری مشاوران و مددکاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره بهزیستی، راهکار‌های لازم برای حل موضوع و جلوگیری از تنش‌های بعدی و ورود آسیب به این خانواده گرفته شد. 

قویدل با اشاره به طرح شایعات بی اساس درباره ازدواج اجباری دختر ۱۲ ساله کرمانی، بیان کرد: براساس سنت‌های خانوادگی، برخی اختلافات و مداخلات نابه جایی برای ازدواج یک دختر انجام شده بود که با پیگیری قضایی، این موضوع رفع شده است.

او ضمن تشکر از هوشیاری و دقت کاربران فضای مجازی از رسانه‌های استان به ویژه کاربران شبکه‌های مجازی مبتنی بر تلفن همراه خواست با رعایت اخلاق و انصاف، ضمن اطلاع رسانی موارد صحیح و قانونی از دامن زدن به شایعات بی اساس و خدشه وارد کردن به امنیت روانی جامعه خودداری کنند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار