مراسم رونمایی از جدیدترین کتاب زنده نام استاد «علی غلامی» با عنوان «گوزن های سوخته » در معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم رونمایی از جدیدترین کتاب زنده نام استاد علی غلامی که با حضور خانواده مرحوم «علی غلامی» برگزار شد، با بیان اینکه استاد غلامی از افتخارات فرهنگی و هنری این دیار است، گفت: این هنرمند برجسته  نه تنها در زمینه هنر تئاتر و نویسندگی از افتخارات بوم ما محسوب می شود، بلکه به لحاظ شخصیتی از نامداران این عرصه به شمار می رود که امیدواریم جوانان ما نیز بتوانند راه بزرگانی چون او را ادامه دهند.

حمید بحرینی مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه گفت: استاد غلامی نمونه ای از میراث فرهنگی و هنری آبادان است.

او با اشاره به اینکه قرار بود  مراسمی باشکوه و در شأن نام استاد جهت این رونمایی برگزار شود، افزود: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کویید ۱۹ این مراسم بسیار محدود و با حضور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و خانواده ایشان برگزار شد.

 مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: بی شک در مراحل بعدی بخش های دیگری از اشعار وی را منتشر خواهیم کرد و امیدواریم شرایط تا آن روز به گونه ای باشد که بتوانیم طی مراسمی بزرگ و با حضور هنرمندان، کتاب بعدی زنده یاد استاد «علی غلامی» را رونمایی کنیم.

گفتنی است آخرین کتاب استاد علی غلامی با عنوان دفتر شعر « گوزن های سوخته» با سرمایه گذاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند توسط نشر « نگاه آشنا» با شمارگان ۱۰۰۰نسخه برای علاقه مندان، منتشر شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.